D e c e m b e r.

ARKIVBILD
 
jag älsakr vintern, och visst, jag kanske är den ända eftersom alla bara klagar men det är så himla mysigt.
sitta inne med en varm kopp choklad med grädde och kolla ut genom förstret och bara se allt vitt av snön,
julafton, alla julklappar, nyår, pyntet, stämningen, alla stjänor som hänger i fönstret, åka skidor och snowborad, ha snöbollskrig, åååååh älskar vintern :)
men anyway, är hos farmor och farfar med lillasyster, hon bakar med farmor och jag gör ingenting. mamma och pappa är påväg till Ikea så hoppas dom kommer hem med lite grejer till mig :3
idag träffar jag förhoppningsvis någon om jag orkar, annars stannar jag hemma.
ska beställa hem en klänning också som jag ska ha på julafton och nyår, skitsnygg och till mina nya skor blir det perfekt! 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Fatma

fina stövlar :)

2012-12-09 @ 19:18:26
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0