GOD JUL.

Kamera & Objektiv: Canon 550D+18-55mm • Foto: Jag.
(vissa bilder har otrolig dålig kvalité, men det får funka)
 
God Jul på er fina läsare!
I år firar vi jul annorlunda jämfört med alla andra år. Vi brukar vanligtvis fira men farmor,farfar,mormor,morfar,farbror, faster och familjen hemma hos oss. Men med tanke på att vi kommer att åka till Åre imorgon måste vi gå upp vid 5-6 på morgonen. Så i år firade vi jul hos farmor och farfar igår, men faster och farbror. Fick väldigt fina saker, som jag kommer visa någon dag.
Sen imorse åt vi julgröt, och öppnade otroligt fina presenter, tack världens bästa mamma och pappa.
Sen nu, om en och en halv timme, ska vi vidare till mormor och morfar där vi firar med morbror, hans fru och mina kusiner. Blir inte så sent så vi orkar gå upp imorgon.;)
Men kommer ta med mig datorn till Åre, dock vet jag inte om jag har internet, så vi får se.
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0