TIDSINSTÄLLT.

just nu sitter jag i bilden om inget annat har gått snett.
Jag har inte heller hunnit fota allting jag fick i julklapp eftersom bilden rulla iväg tidigt imorse.
men kan ju åtminstone berätta vad jag fick.
när jag firade jul hos farmor och farfar fick jag från dom- en väska, en vinröd blus med nitkrage, filmen Snow White and the Huntsman och svarta Hunters. Av farbror fick jag 500kr och av faster ett presentkort på Ginatricot, 300kr.
Sen på morgonen fick jag en skidtörja, som är nerpackad till Åre, och Macbook Pro. Min nya älskade lilla bebis.
Och på kvällen hos mormor och morfar fick jag av dom- en reflexskärm och en fjärrkontroll, för er som inte vet är det alltså saker till min kamera. tillsist fick jag smink och sminkväska av mina kusiner, morbror och Linda :)
får inte glömma den otroligt fina blusen jag fick av mina fina vän Elina också :)
TACK till alla som gjorde min jul så himla bra.
xoxo
 
BILD I REPRIIIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0