om blickar bara kunde döda så borde jag vart död sen länge tillbaka

har precis ätit middag och nu sitter jag med lurviga tofflor, pyjamasbyxor och stor stickad tröja.
Trött som jag vet inte vad, hatar måndagar så hilma sega. och helgen går alldels för snabbt..
aja, vaknade seg som varje måndag fixade mig och åkte till skolan, hade so, svenska, engelska, bad och no, usch för dom långa no lektionerna, borde vara kortare, gick igenom provet på engelskan och märkte att det hade gått skit..
det är så mycket i skolan, tror jag har läxa tills imorgon som vi fick idag, kommer inte göra för har inga saker heller :3
ska nu sätta mig och försöka lära mig lite i photoshop :)
xoxo, Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0