Bli inte glad när en kille jagar dig. Han jagar bollen också, sen sparkar iväg den.

sitter i soffan och kollar på top model, är sjuk.
skulle med arbetslaget till sthlm igår och min mentorsgrupp skulle till östermalm, fast i onsdags åkte jag hem från skolan så har vart sjuk sen dess. suck.
skulle också med Elina och tävla imorgon, vilket inte heller blir av nu. fan vad jag hatar att vara sjuk...
aja, ska snart sätta igång med att göra hk uppsats och göra lite matte, har prov idag egentligen så får göra det nästa vecka.

Saknar kreta så otroligt mycket så tänkte visa lite biler som jag tog med Iphonen eftersom jag inte hade någon kamera med mig.
 
x o x o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0