----

var i skolan idag, seg som vanligt.
hade mentor, matte, so, som jag gic ifrån för jag skulle på möte, sen kom jag tillbaka när halva svenska passet hade gått, lunch, slöjd och sen svenska igen. 
Mamma hämtade mig i skolan, åkte hem börjde göra klart min lillasysters tårta, åt middag sen kom farmor och farfar, mormor och morfar och vi fridade syster som fyller 8år idag.
har även tagit en dusch och börjat packa.
 
på fredag åker jag förhoppningsvis till stuvsta och bor där hos ida i en vecka. för att komma bort osv, finns många olika andleningar, dock angår det inte eeerrr. så ja, då kommer det säkert inte bli bra bloggning, vilket det inte är nu heller mer ja..
puss
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tävlingstips! Vinn en lyxig kryssning för två! Perfekt för att skämma bort sig själv och någon man tycker om! Tävla i min blogg: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

2013-02-06 @ 22:09:16
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0