hemkommen från skolan

kom hem från skolan för kanske 15-20 minuter sedan. skolan var okej, dock inte engelskan, hade sjukt ont i huvudet och kunde inte koncenterar mig, självklart hade vi ju prov då, men efter att ha pratat med min lärare fick jag sjukta upp provet, så ska göra det en annan dag. Det var ju även en oförbertt så kan inte plugga till det precis.
sen åkte jag hem och nu ligger jag i min säng, som vanligt men andra ord. Ska kolla några avsnitt av 'Pretty Little Liars' och efter kanske jag fotar vad jag köpte igår. Är helt förälskad i jackan från Lindex.
puss

Kommentarer
Postat av: Li

sv: maila mig och beskriv hur du vill ha det då :) kommer fortfarande vara i stil med den jag har nu men du får ha önskemål vad du vill ha osv. Jag sätter upp dig på listan. [email protected] :)

2013-02-19 @ 19:30:40
URL: http://liella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0