mot badhuset

DET FUNKAR INTE ATT LADDA UPP BILDER
 
har aldrig någonting att blogga om så funderar på att sluta.
nu håller jag i alla fall på att göra mig iordning för jag ska till badhuset med mina kusiner och morfar, vet inte riktigt om jag vill menmen, hur ofta kan man umgås med sina kusiner när dom bor grensfall till norge? nja, inte ofta..
har inte gjort någonting i helgen förutom att ligga i soffan och sängen, standard.
 
sista veckan i skolan nu och sen lov, efter lovet österrike. är faktiskt inte ett dugg taggad, helt ärligt orkar jag inte!
men väldigt skönt med två veckors ledighet. har ingenting planerat under lovet förutom att träffa mina fina vänner och ett läkarbesök. och läkarbesöket ser jag INTE fram emot, om man säger så!
 
nehee, nu ska jag fixa det sista och sen kommer dom väl och hämtar upp mig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0