tisdag

godmorgon.
vaknade för kanske 40-50 minuter sen, sminkade mig, fixade håret och nu sitter jag och verkligen pressar i mig en smoothie. Igår efter skolan åkte jag hem och efter det drog jag, mamma och mina två syskon till Eskilstuna och shoppa. Fick med mig en skinnjacka, två byxor, två tröjor och en bikini.
Skolan idag igen då, har hk och där ska vi göra semlor en vecka lite sent sådär... och efter skolan tror jag att jag ska gå upp till mormor och morfar och träffa kusinerna :)
nu måste jag fixa mig det sista och bege mig till bussen.
puss
 
(funkar fortfarande inte att ladda upp bilder ._.)
 

Kommentarer
Postat av: moa

visa vad du köpteeeee :)<3

2013-02-19 @ 15:02:53
URL: http://mjouzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0