home sweet home

hej alla fina och fula!
nejmen nu har jag precis kommit hem efter nio timmars bilresa, usch säger jag bara.
har också hunnit slänga upp allting ur väskan så slipper jag det imorgon. Stannade i Sundsvall och käka, sen har jag glott film, sovit och bara haft urtråkigt hela resan, men nu är jag hemma och det är hur skönt som helst, home sweet home.
 
imorgon drar jag och shoppar med bästavän, så ska kolla på lite kläder på nätet och se vad jag ska köpa, alltid bra att veta, men det som finns på hemsidan brukar man ju inte hitta i butik osv, menmen.
aaa, skulle bara skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mig, är frukansvärt trött.
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0