idaaag.

mamma kom in i rummet vid åtta och skulle väcka mig för vi skulle till Nyköping, men var så trött så ville inte följa med, sen kom hon in igen vid typ kvart över tio och sa att dom skulle åka, då klög jag upp ur sängen, klädde på mig kläde, borstade tänderna och gick ut genom dörren för att följa med. Sminkade mig och satte upp håret i bilen, när vi kom till Nyköping åkte vi till Elgiganten, sen Intersport där jag köpte mig ett nytt skidställ. supernöjd.
efter åt vi lunch, fikade, handlade mat osv. köpte även med mig färgning för ögonbrynen.
 
har nyss duschat nu, och ska färga ögonbrynen, sen städa, sen äta och sen kommer mina efterlängtade vänner Mathilda och Emma hit. Kommer få en skitgrym kväll med massa snack och galenskaper.
xoxo
 
bild från nyår, lite i efterskott sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0