INNAN JAG DÖR.

- finns inte så mycket att säga om det egentligen, men måste sluta tänka så fruktansvärt mycket.
 
- ååh, vem vill inte åka till det paradiset? är verkligen en dröm.
 
- skulle vara sjukt kul att vara au pair, min mamma var det när hon gått klart skolan och har berättat massor, vilket gör mig astaggad på att göra det själv.
 
- ska sola så mycket och fixa mig en soltatuering, super fint!
 
- bära en underbart vacker vit klänning, men den man älskar brevid sig. Jag s k a gifta mig.
 
- stort hus, stor trädgård, pool, ljust och öppet, helst utomlands!
 
- åh, för mig går det verkligen inte att få längre hår, men det SKA jag få!
 
- ja, vem vill inte ha en sån, aboslut världens bästa.
 
- jag vill göra någonting som verkligenverkligen betyder något, inte bara någonting som man kommer på över en dag liksom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0