och stress tynger mig som ett ton stenar

skolan flöt väl på som vanligt, kollade på en konsert som var otroligt mycket bättre än en tråkig so-lektion.
den var faktiskt ganska bra, fast kommer inte ihåg vad bandet heter :s
i alla fall, efter skolan började jag gå till stallet och sen hämtade mamma upp mig på vägen, fixade min bebis, och sen stritta ut med mamma, tjafsade lite på vägen, och sen tog hon några bilder. som blev väldigt fula mig mig men super fina på ponnyn.
Hoppade in i duschen när jag kom hem, åt middag och kollade olika recept eftersom jag ska fixa middagen på lördag. I helgen kanske vi äntligen börjar fixa så vi kan tapetsera i hallen, och när det är klart börjar vi med båten, och sen äntligen börjar vi med "det stora", mitt rum som ska bytas och andra rum som ska bytas ut, eller bara flyttas.
kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0