sanningar

- jag är 173cm lång, och älskar klackskor, men kan inte visa mig med det. Det är något enormt pinsamt att gårunt och vara över 180cm liksom.
- jag har ingen aning om vilket gymnasium jag ska välja nästa år.
- jag älskar att shoppa.
- jag hatar att beskriva mig själv.
- jag hatar att bråka med personer som faktiskt betyder någonting för mig.
- jag vill ha tillbaka väldigt många i mitt liv.
- min morbror dog 2006, och jag saknar honom något enormt.
- jag har vart väldigt deprimerad i ca 2-3 månaders tid.
- mina föräldrar är det bästa jag har, utan dom skulle inte jag klara vardagen.
- jag älskar att rida.
- jag ska rakpermanenta mitt hår på onsdag.
- jag ska börja ta tag i skolan nu, och höja mina betyg.
- jag ska börja träna mer och äta nyttigare.
- jag är helt förälskad i låten "let her go" med passenger.
- oftast är jag hellre ensam än med folk, bara för att få tänka på allt.
- jag vill flytta från samhället jag bor i, men stortrivs i vårt hus och skulle absolut inte vilja lämna det.
- jag har tappat kontakten men många av mina barndomsvänner som jag faktisk har haft väldigt bra kontakt med.
- jag är aldrig nöjd med mitt rum och älskar att göra om det, alltså möblera.
- när jag har bestämt något, vill jag oftast att det ska ske samma dag, inte att träffa kompisar och så, men att göra förändringar, resor osv.
- min dröm är att åka till Thailand med en kompis.
- jag har jättedålig kondition.
- jag älskar djur och vill ha både hund och katt, men min pappa är allergisk.
- musik kan bestämma hur mitt humör ska vara, speciellt deprimerande musik.
- en av det bästa sakerna att göra är att sova.
- jag har gjort massor av saker som jag ångrar.
- jag ser hellre till att andra tar första steget i någonting och inte jag, kan handla om att träffa nya personer etc.
- jag har svårt för engelska.
- jag dömer ofta personer utan att känna dom.
- jag kan störa mig otroligt mycket på personer som bara söker uppmärksamhet.
- om man inte känner mig är jag blyg, men annars är jag inte det.
- jag är kan vara otroligt tråking så det faktiskt blir roligt.
- jag ställer höga krav på mig själv.
- jag har en enorm spricka över hela min skärm och vill köpa ny iphone.
- jag älskar min dator.
- jag är tuggummiberoende.
- jag biter på mina läppar så det blir sår typ.
- jag älskar vintern samtidigt som jag hatar den.
- jag ganska aktiv, men ändå sveriges lataste.
- på sommaren älskar jag att åka ring efter båten och på vintern älskar jag att åka skidor oså.
- jag fryser jämt, verkligen jämt!
- jag har astma.
- jag älskar att hjälpa andra.
- jag gillar inte att läsa, fast just nu läsar jag en riktigt bra bok '14 år till salu' heter den.
- jag önskar att jag var kortare.
- jag shoppar alltid upp mina pengar, kan till och med köpa saker bara för att 'köpa', väldigt onödigt.
- jag har lätt att falla för killar, men otroligt svårt att bli kär.
- jag vill hellre ha ett förhållande än att vara singel, fast ändå inte.
- jag är född i augusit.
- jag är oftast trött.
- jag vill sova just nu och har slut på sanningar.
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0