Stort projekt

åh, är så himla taggad på ett stort projekt jag ska börja med.
Alla rum ska typ bytas, förrådet ska vi göra om till mitt rum, min syster ska få mitt nuvarande rum, min systers nuvarande rum ska bli kontor och nuvarande kontor ska bli förråd.
Och kommer för mesta del göra det själv, visst kommer jag få hjälp också men mamma och pappa ska göra i ordning våran båt inför sommar säsongen, och det är mycket som ska göras på den.
Mitt rum kommer iaf bli awesome, kommer få egen toalett, stor garderob, och vara helt ensam. Eller asså mitt rum kommer ligga i en annan byggnad än själva husen och förrådet ligger brevid garage så ja :3
vill bara fixa det nununu, och sysselsätta mig.
åååh, vad jag längtar!
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0